Možnosti dopravy

Možnosti dopravy

Napojení na dovozce a distribuci do ČR

Díky napojení na přímou distribuci houpacích sítí a závěsných křesel do ČR jsme schopni 90% zboží expedovat do druhé dne z našeho externího skladu.
 

Zboží skladem odesíláme do 24h

Vaši objednávku na zboží skladem odešleme do 24 hodin, nebo dle informace uvedené extra u každého modelu, který nabízíme.
 

Možnosti a ceny dopravy

Způsob dopravy a její cenová hladina, je vždy určována, dle aktuální skutečné hmotnosti, počtu kusů a celkového objemu zásilky. Aktuální cena je vždy automaticky spočítána přímo v košíku. Spolupracujeme s těmito přepravními společnostmi. 

  • PPL/GLS - přepravní služba pro běžnou velikost zásilek po celé ČR. Cenové hladiny dle velikosti a hmotnosti: 119,- / 149,- / 199,- / 249,-.
  • PPL/GLS Slovensko - přepravní služba pro běžnou velikost zásilek po celé SR. Cenové hladiny dle velikosti a hmotnosti: 249,- / 299,- / 349,- / 399,-.
  • Toptrans - přepravní služba pro objemné zásilky po celé ČR. Cena 299,-.
  • Toptrans Slovensko - přepravní služba pro objemné zásilky po celé SR. Cena 599,-.

Jak funguje PPL/GLS

PPL vám doručí zásilku nejpozději následující pracovní den po jejím převzetí od nás.

Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.

Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou.
Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.
 
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.
 

Jak funguje TOPTRANS

TOPTRANS vám doručí zásilku nejpozději následující pracovní den po jejím převzetí od nás.

Po vstupu zásilky do skladu TOPTRANSU generuje systém automaticky na e-mail příjemce zprávu s interaktivním odkazem. Po odkliknutí se adresátovi zpřístupní aktuální lokace jeho očekávané zásilky. Pokud je tato již zařazena do rozvozového okruhu, má zákazník k dispozici i jméno doručujícího řidiče a telefonní kontakt na něj. 

Po zařazení zásilky na rozvoz je příjemci na mobilní telefon odeslána SMS zpráva, která obsahuje telefonní číslo na rozvozového řidiče, případně částku dobírky.
 
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.
Odeslat článek známému   Vytisknout